bild bomb


vart inte att åka till ann igår för alla skulle komma vid halv 5-5 tillslut och då skulle jag åkt till pappa igentligen, så här kommer bilder ifrån pappa ialla fall , det är inte jag som tagit alla utan amanda,kevin,pontus har också tagit

pappas och deras katt fick 5 kattungar i fredags så dem va bara en dag
då när vi kom ;) dö söta hade inte öppnat ögonen ens.











hhaha alla sträcker upp armarna

dålig bild men det är en av kattungarna som ligger på min mage medan
ja och nellie klappar

ja som är dö stålt över att hålla kattungen

ronya

ja som dricker en öl

ja som dricker en grogg,  asso ett tag hade ja fem olika som va mitt på bordet att dricka sammtidigt,
2 öl, en grogg, en drink och en cub, märktes ju att dem inte ville supa ner mig

haha kolla ronyas minn  , pontus, älskling, ronya och vilma (ronyas kompis)

ja vet itne men det känns som älskling förlorade på spelet eller ?

min älskling

haha är man konstig så är man , shorty, carola(faster) pappa och en dunk med sprit

hahha carola och shorty ni är ju bara för sköna asso

vet fan inte hur mycket ja rökte igår asso minst 40 i alla fall,  sitter och rullar cigg på detta foto

kevin ( lille bror ) dö glad över en godis typ :p hha va hade hämtat 50 påsk ägg
på ett ställe och tömde alla dem och la allt dö stora krukor

jag och bästa shorty ( pappas barndoms kompis)

älskling och ronya , ja vet dem ser ju inte friska ut asso ;) hah

min söta kusin som tar godis från den "lilla" godis krukan

fråga mig inte vad han gör för min asso  men det är han ja älskar från hela mitt hjärta

det va länge sen man såg den här pöjken så det va kul att träffa han

öl

shorty malin ja och jonas

älskling och pappa står och snackar älskar er mina små gullungar

hhahahah kevin, pontus och simon va iväg ett tag och kom tillbaka med den här bilden
på kevins röv

shorty och ja

och så av slutar vi med en fin natt bild eftersom ja måstee sova nu


ska tydligen på bio imorgon med klassen så blir att åka till stan vid kvart över 8

men ska nog sova nu så god natt och sov gott puss på er / emmawåhlin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0