blommorblommor och mer blommor

I söndags va jag och massa mer hos farmor för att fira morsdag och farfar som fyller år nu snart :)
där åt vi smörgåstårta oh marängtårta med jordgubbar och grädde till efterrätt :D hur gott som helst


fick inte någon bild på marängtårtan , va för snabb att äta upp den tyvärr

igår (måndag) så åkte jag oh älskling och köpte massor av blommor , älskling köpte till sin mamma,alexandra och maria och jag till min gammel mormor 

så när vi hade köpt blommorna åkte vi till herstaberg och gav blommorna tilll älsklings mamma och syster sedan åkte vi till min gammel mormor oh fixade lite på graven och la dit blommorna, sedan åkte vi till Alexandras grav ( älsklings syrra) oh fixade lite där och la dit blommorna sen åkte vi hem, va borta i 4 timmar ;)


gammel morfars och gammel mormors grav r.i.p hann aldrig lära känna dig gammel morfar :/
Alexandras grav (älsklings syster) r.i.p hann tyvärr aldrig lära känna dig alexandra :/

blommorna ja köpte till gammel mormor och gammel morfar

puss på er /emmawåhlin


Kommentarer
Postat av: mammma annelie

vaaa fint de blev hos alex och vad glad jag blev för blommor och läpp glans kram stumpan

2010-06-02 @ 15:11:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0