igår när jag och syster städa..

igår när ja och emelie städa eller fixa iårning alla flyttkartonger, så hittade vi 3 barnmats burkar som hon skulle
slänga men barnmat är fan dö gott så ja tog dem (dem går ut nästa år )  så en sån år ja igår när jag vart sugen på någonting att tugga på .



och bland mina saker hittade jag den här blomman som är gjord av tvål som ja köpte i thailand förra året
riktigt coolt att dem kan göra så av en vanlig tvål bit, dem kunde till och med göra elefanter och fjärilar och andra saker. tyvärr är den lite söner men men .


nu ska jag snart åka till älsklings mamma och syster och alla där i herstaberg och så sover vi nog hos maria inatt ;) så vi hörs kanske imorgon eller så hörs vi på söndag och då får ni nog se massor av bilder ;)
puus på er / emmwåhlin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0