den 8 juni = bal

den 8 juni så har alla nior på borgsmo avslutningsmiddag/bal, så köpte en kläning för en vecka sen, har
varit hur svårt som helst att hitta en klänning :/ men äntligen gjorde jag det :D  många har tjatat på mig att visa den här på bloggen så nu kommer en bild på den inte så bra bild men aja man ser ialla fall hur klänningen ser ut



men måste sy in den lite i höfterna för det ser ut som ja har största höfterna och
största röven :o hahah men det blir kanon om ja syr in den lite .
den här är köpt på bik bok och kostar 400 kr, och om någon anna har denna klänning
den 8:de så kommer den ligga på golvet resten av kvällen ;)


stod och tog kort på klänningen men då kom nellie och ville va med på kort också

hhahaha fick prova dem fula solglasögonen av nellie inte dem fina :/ utan
dem fula som man ser ut som ett moje i :p hah
nellie tvinga mig att prova dem och medan ja prova dem tog hon kort med
min system kamera :p  duktig du är hjärtat :)

ps. åt grillat i dag hur gott som helst ju :o

puss å er /  emmwåhlin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0