go och glad = nellie

emelie nellie och felicia kom hem för ett tag sen,  nellie va jätte glad frö det va någonting i centrum här så dem målade barns ansikten och så fick dem ballonger, nellie va hur glad och söt som helst .  Här kommer nåågra bilder på min prinsessa




ja sa att hon skulle kolla in i kameran och då för att reta mig kolla hon
bort :p men hur söt som helst vart bilden fast färgen vart fel tyvärr

min bebis

nellie

min gullunge

hhaha nellie började göra den här minen på alla bilder :p haha


puss på dig gullunge älskar dig och det vet du ;)

har inte kunnat skriva för ja har inte vart hemma, eller när ja vart hemma så
har jag flyttat och hjälpt till att fixa iårning hela lägenheten så den blir klar åt mig
emelie och nellie :)

men ´ska försöka skriva lite varje dag nu , puss på er / emmawåhlin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0