lite snabba frågor och svar !

Tog den från Ronjas blogg ;)

Hur många har du varit kär i? - många men det är bara simon jag vart kär på riktigt i :/ 
Vad tycker du om kärlek? - tycker det är någonting alla måste uppleva, man kan inte leva utan den tyvärr :/
Har du flashat/strippat nångång?- Ja. Måste bara nämna det att; bara på skoj.
När kramade du någon sist? - Idag
Saknar du någon speciell person? - Ja  :'/
Har du svårt för att bli kär? - vet inte om ja kommer bli kär på riktigt någongång igen  
Är du singel? - ja
När fick du senast en komplimang? - idag
Har du hånglat med någon av samma kön? - aa

HAR DU NÅGONSIN:
Varit medvetslös?: aa
Hånglat med nån riktigt ful?: mm....
Hånglat med fler än 50 pers?: nae
Hånglat med fler än 3 pers på en kväll?: mm ..
Gjort något riktigt dumt?: mm tyvärr
Gjort något du verkligen ångrar?: aah tyvärr :/ 
Varit nykter på nyårsafton?: Ja när man va liten ;) 
Åkt ambulans?: nae
Gjort något olagligt?: mm
Blivit polisanmäld?: aah
Fått din mamma att gråta?: aa
Skämts över dina föräldrar?: aa
Skämts över dig själv?: aa är man för ful så borde man skämas
Sagt jag älskar dig och menat det?: Ja
Bråkat med din flickvän/pojkvän?: mm

Tar du droger?: NEJ o ska aldrig heller
Dricker du?: Ja
Vilka kläder sover du i?: trosor bara oftast 
Vad hatar du verkligen?: falska människor, folk som lovar/ säger saker och inte håller det, och några personer 
Varit kär?: aah tyvärr är jag ju kär nu och har vart i 1 år kanske men det går ju åt helvete när den personen slutar älska en :'(
Är du ensam nu?: aah helt jävla själv hemma och gråter för en viss person
Vill du gifta dig?: vet inte
Vill du ha barn?: ja absolut min största dröm att bli mamma

SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng: jag
Såg dig gråta: nellie
fick dig att gråta: simon
Du delade dricka med: mig själv för fan ;) hahah 
Du gick på bio med: pappa, malin, ronja och eve 
Skällde på dig: emelie

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU?
Gråtit: ja tyvärr
Kramat någon: Ja
Pussat någon: Ja
Köpt någonting: aa
Sjungit: aa
Saknat någon: Ja varje sekundsom går :'/

HAR JAG?
Digitalkamera? aa
Telefon på rummet: Mobilen
Egen dator: aa
Könssjukdom: hahha nae 
Husdjur: nae
Bra kompisar: mm.
Tar du receptbelagda mediciner?: aa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0