p-stav

 satt i min p-stav idag :O

idag vid halv 11-12 åkte jag och älskling till umo för att få info om vart och hur man ska smörja in bedövningsalvan
fast hon som va där tog den där istället så jag skulle hinna ta p-staven idag för det är ju 5 dagar som jag haft mens och man måste ta innan dem 5 första dagarna, och så måste man ju ha salvan på i 2 timmar innan man ska sätta in den men det fanns inte så många tider så jag fick bara ha salvan i en och en halv timme så mm.

älskling filmade under hela skiten, va nära på att ångra mig asso mitt hjärta dunka i hundra när jag såg sprutan :o
det gjorde ont salvan hjälpte inte så mycket alls som jag trodde den skulle göra , det tog typ 2 minuter att sätta in den , så jag låg där och babblade på eftersom jag va nervös och skit :p lägger in videon någon dag nu så ni får se hur äkligt det är :o 

efter ca. 5 timmar tog jag bort allt som dem satt över staven och ja blöde fortfarande ,
fast det kanske va för ja hjälpte ka att bära saker till bilden oh saker in till simons brors nya
lägenhet :p inte visste jag att man inte fick bära så mycket på den armen nu, kom på det
när simons syrra sa det till mig :p


(google bild) staven är cirka 5 cm lång undefär lika tjock och lång som en tändsticka :p


puss på er / emmawåhlin 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0