POLLY TÄVLING !!!


 hhahha i onsdags när jag kom till herstaberg med älskling
så festa vi hos martina och dennis, hha maria fick massa godis av mig bla. polly för hon
fyllde år 14/7 , så maria, dennis, simon och martina hade polly tävling ;)
martina fick in 20, simon ca. 30 sen gav han upp , maria 45-46, dennis 56
så han vann, hhaha


en hel påse med polly och vi åt upp mer än halva


maria med massa polly i munnen


hah enu mer polly i munnen


haha fullt med polly i munnen


älskling med massa polly i munnen


dennis med massor av polly i munnen

enu mer

fullt med polly i munnen

men edå försöker han stoppa in mer

martina smygfota mig när jag röker

mattias

maria är väldigt inne i sitt prateri ;) hah

lika söt som vanligt

dennis cooling

dennis tror han är stark

älsklingen min

mattias och maria

martina klagar på att hon inte får blommor av dennis
så han köpte det till henne fast då klaga  hon på att dem inte va röda
hha martina ro

dricker man för mycket  dennis så blir man jävligt full


puss på er alla/ emmawåhlin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0