shorty !!

fick sms av min pappas kompis för ett tag sen det stod så här :
Hallå där. Nu har volle tipsat mig om att du är en riktig fena på photoshop så undrar
om du kan hjälpa mig och göra inbjudningskort till min 40-års fest. Shorty

ja: det är klart ja kan hjälpa dig men är inte så jätte haj på photoshop men är duktig
på andra photo sidor , vad ska du ha för slags inbjudan då ? rolig, fin eller bara en vanlig ?

shorty: har inte tänkt hur den ska se ut men allt är bättre än om ja skulle göra den ;)
men vi får väl dirkutera det över en öl nästa helg :)

hah asso min pappa och hans tjej och hennes mamma och kille ska ha vårfest nästa helg och
så ska han komma så det va därför han skrev att vi diskutera det över en öl nästa helg :p

älskling är där nere nu och väntar på att ja ska komma på måste dra ner så vi kan åka till han .

just nu har jag på mig dem här skorna ;) måste ju gå in dem lite tills
imorgon ska ju gå runt med dem hela dan i skolan ;)

men ha det bra alla puss på er /emmawåhlinmen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0